• DSC 4570
  •  DSC0078
  •  DSC0047 (2)
  • DSC 4569
  • 2
  • DSC 4580
  • gimn2
  •  DSC0069

Претрага

Распоред наставе. Алати и упутства за наставу на даљину.
Кликни на слику за детаље.
COVID-19

Принципи менторског рада наставника у школи

Оцена корисника:  5 / 5

Звезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активна

Шта је менторство?mentor 3563666 1280

- Менторство је веома сложен процес, дуготрајни развојни однос који укључује партнере различитог статуса.

- Типичан је однос старијег и искусног партнера, који служи као модел, пружа подршку, усмерава и даје повратне информације млађем члану, а, знатно ређе, менторски однос може обухватати и партнере који су вршњаци.

Ко је ментор?

- Ментор је компетентан лични учитељ који води ментија (менторисаног ученика) кроз процес стицања одређених знања и искустава која ће му омогућити професионално напредовање и лични развој. Ментор пружа знања, савете, изазове и подршку ментију како би овај у будућности постао пуноправни члан одређене професије.

Ко је менти (менторисани ученик)?

- Менти је одабрани ученик. У пракси, менти је особа која има потребу за подршком коју ће јој пружити ментор и која жели да унапреди стечена знања, развија се на личном плану, научи нешто ново, али и да добије конкретан савет.

- Ментији су лично одговорни за своје учење и развој, али на том путу имају подршку ментора. Улога ментија захтева отвореност за нове начине рада и комуникације, жељу за преиспитивањем и истраживањем себе, спремност за изазове и промене и личну одговорност за учење и развој.

Листа активности ефикасног ментора:

- развија однос са ментијем и управља њиме;

- анализира окружење трагајући за потенцијалним препрекама или погодним приликама;

- обезбеђује ресурсе и различите могућности за развој ментија;

- омогућава да менти постави високе, али оствариве циљеве и сачини реалистичне планове (даје подршку у развоју само-регулисаних активности учења);

- прати напредак ментија, у право време му даје повратну информацију;

- подучава, води и саветује;

- ментију представља модел за угледање;

- помаже у решавању проблема;

- даје подршку и обезбеђује одржавање мотивације ментија;

- служи као инспирација.

ОПШТИНСКО ТАКМИЧЕЊЕ ИЗ ФИЗИКЕ

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

У недељу, 20.1.2019. године, у Техничкој школи у Лозници, одржано је ОПШТИНСКО такмичење из ФИЗИКЕ за ученике средњих школа. Ученици наше школе постигли су изузетне резултате.

На ОКРУЖНО такмичење пласирали су се следећи ученици наше школе:

1. Томић Елена, 1-7,  ИТ одељење                5. Вукосављевић Кристина, 3-2, ПС

2. Лазаревић Растко, 1.разред ПС                 6. Јаковљевић Иван, 3-3, ПС 

3. Николић Срђан, 1-7, ИТ одељење             7. Павлов Димитрије, 4-1, ПС

4. Степановић Тара, 2-1, ПС                          8. Јањић Алекса, 4-1, ПС

Честитам свим ученицима на постигнутим резултатима!

 Желим им срећу на предстојећем окружном такмичењу, као и на осталим нивоима такмичења!

                                                                                                                                                                                                                 Директор

                                                                                                                                                                                                     Дарко Несторовић, проф.

Како треба да се учи (2. део)

Оцена корисника:  5 / 5

Звезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активна

Да бисте уклонили недостатке који се јављају приликом учења и да би тај процес био што квалитетнији и продуктивнији, важно је да знате свој стил учења.images learning
Сигурно сте код себе већ развили одређени начин на који усвајате знање и који вам олакшава учење. Приликом учења можете користити више стилова, с тим да ће један вероватно бити доминантнији од другог. Који стил учења ћете изабрати, зависи од ситуације, односно знања која усвајате?

Опширније...

Како треба да се учи

Оцена корисника:  5 / 5

Звезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активна

Различити приступи учењу слажу се у томе да је учење психички процес који доводи до релативно трајних, стечених промена у функционисању појединца. Учење је појам који најчешће везујемо за школу и школске ситуације. Но, данас је јасно да се образовање не завршава са формалним школовањем јер већина занимања захтева стално усавршавање и целоживотно учење. Управо, због значаја процеса учења за успех у школи и целоживотног учења за развој каријере, Ученички парламент лозничке Гимназије је расправљао о могућностима унапређења учења. Тим поводом, ученици су присуствовали предавању "Како треба да се учи" Мирка Марковића, проф. филозофије. Презентацију, која је пратила предавање, можете погледати пратећи овај линк.

20180516 132907

 

Конкурс за средњошколце

Оцена корисника:  5 / 5

Звезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активна

 

КОНКУРС

bos

„Изазови интеркултуралности – како да упознамо једни друге?” је образовни програм који се организује са циљем превенције радикализације и екстремизма кроз фокусирање на средњошколце. У овом узрасту, млади су у формативном периоду, још увек обликују свој систем вредности, као и начин разумевања свих друштвених појава које их окружују. Било каква врста образовања о другим религијама и нацијама није део школског курикулума основних и средњих школа. Млади су препуштени нејасним информацијама које добијају са интернета, од својих вршњака и томе слично. Из свих поменутих разлога, циљ овог пројекта је да побољша разумевање између младих који потичу из различитих националних и/или верских заједница, као и да креира модел за основе образовања о интеркултурализму у основним и средњим школама, који би требало да помогне младим људима да боље упознају друге нације, религије и културе, што ће превентивно деловати на радикализацију и екстремистичко понашање у будућности.

Опширније...