- Детаљи
-
Датум последње измене понедељак, 02 март 2020 16:10
-
Објављено понедељак, 02 март 2020 16:10
-
Аутор Дарко Несторовић
-
Погодака: 129
-Протеклог викенда, у недељу, 1.марта 2020. одржано је ОКРУЖНО такмичење из МАТЕМАТИКЕ за ученике средњих школа. Такмичење је одржано у Шабачкој гимназији.
-Двоје ученика наше школе, Јагош Марковић, 2-7 и Тара Степановић, 3-1 обезбедили су пласман на ДРЖАВНО ( РЕПУБЛИЧКО) такмичење, које ће се одржати у суботу, 21.3,2020. године у Београду.
-Све честитке Јагошу и Тари на пласману и среу на државном такмичењу! Хвала што на најбољи могући начин презентују своју школу!
-Честитке и менторима, професорки Светлани Којички и професору Ивану Павловићу!
-Истог дана, у Београду, одржано је и ОКРУЖНО такмичење из ГЕОГРАФИЈЕ. Очекујемо резултате. Чим их објаве на сајту Географског друштва, истаћи ћемо их. Такмичење се састојало из 3 дела и није било могуће одмах прегледати и саопштити резултате.
Директор
Дарко Несторовић, проф.
- Детаљи
-
Датум последње измене субота, 29 фебруар 2020 11:23
-
Објављено субота, 29 фебруар 2020 11:19
-
Аутор Мирко Марковић
-
Погодака: 332
Шта је менторство?
- Менторство је веома сложен процес, дуготрајни развојни однос који укључује партнере различитог статуса.
- Типичан је однос старијег и искусног партнера, који служи као модел, пружа подршку, усмерава и даје повратне информације млађем члану, а, знатно ређе, менторски однос може обухватати и партнере који су вршњаци.
Ко је ментор?
- Ментор је компетентан лични учитељ који води ментија (менторисаног ученика) кроз процес стицања одређених знања и искустава која ће му омогућити професионално напредовање и лични развој. Ментор пружа знања, савете, изазове и подршку ментију како би овај у будућности постао пуноправни члан одређене професије.
Ко је менти (менторисани ученик)?
- Менти је одабрани ученик. У пракси, менти је особа која има потребу за подршком коју ће јој пружити ментор и која жели да унапреди стечена знања, развија се на личном плану, научи нешто ново, али и да добије конкретан савет.
- Ментији су лично одговорни за своје учење и развој, али на том путу имају подршку ментора. Улога ментија захтева отвореност за нове начине рада и комуникације, жељу за преиспитивањем и истраживањем себе, спремност за изазове и промене и личну одговорност за учење и развој.
Листа активности ефикасног ментора:
- развија однос са ментијем и управља њиме;
- анализира окружење трагајући за потенцијалним препрекама или погодним приликама;
- обезбеђује ресурсе и различите могућности за развој ментија;
- омогућава да менти постави високе, али оствариве циљеве и сачини реалистичне планове (даје подршку у развоју само-регулисаних активности учења);
- прати напредак ментија, у право време му даје повратну информацију;
- подучава, води и саветује;
- ментију представља модел за угледање;
- помаже у решавању проблема;
- даје подршку и обезбеђује одржавање мотивације ментија;
- служи као инспирација.